lördag 28 februari 2009


Måste först och främst säga att jag skäms lite över att vara svensk när det gäller Melodifestivalen, de sista bidraget hallo liksom! Pinsamt för tusan. Men gälla fall så har dagen varit helt fullt upp. Gick upp vid halv 8 tiden, åt frukost och klädde på mig, körde till stallet. För runt 11 tiden kom Stefan och skodde och vid 12 kom höet. Vi fixade över 300 balar på bara 45 minuter ganskta duktigt faktiskt, eftersom vi bara var 4 stycken. Efter allt det var jag ute och gick en runda med Haida och fiade henne lite. Vid 3 tiden åkte jag hem, åt middag, sov en halv timme vilket var så sjukt skönt! Resten av kvällen har ja bara spenderat med plugg, både hunnit med musikuppvärmingen, gympan, hästkunskapen och teorin. Så känner mig rätt duktig, även kollat på melodifestivalen med min familj. I morgon blir det tidig uppstigning också för måste plugga, känns som man håller på att gåned sig? Och fattig är jag också, 4700 kr gick åt idag, allt på hästen och så ska jag betala träningen på måndag. Det är tråkigt att vara fattig men inte ska man klaga. Nu blir det lite plugg tid och telefon pratande, sen sömn!
Jag saknar sommar och fest!


Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar