tisdag 3 mars 2009

Lite dålig med uppdateringen nu tyvärr. Nu har jag 2 prov och musikuppvärmingen över, så skönt! och kan säga att alla 3 sakerna har gått mycket bra! Sitter hos John, kom nyss hem från hans mormor, ätit smörgåstårta och kakor, sitter nu och kolla på Hockeymatchen, se om Troja suger lika mycket som sista haha! Känner mig ganska trött idag för satt uppe hela kvällen och pluggande sen steg jag upp tid klockan 5 idag på morgonen, not good. Jag har även såna skuldkänslor, jag skäms över mig själv! Idag skolkade jag första lektionen under hela min tid jag och gått i 2an, ganska töntigt jag vet men jag mår bra av att ha en bra närvaro och därför skäms jag ganska mycket nu men första och sista får dock säga! I morgon blir det ju ingen träning, så tråkigt, vill verkligen träna nu men måste trogligtvis vänta utligare en vecka. Men ska nog gå och fika med maja i morgon, eller åka upp och kolla träningen. I helgen blir det fest hos Malin eftersom hon fyllde 18 år den kvinnan igår! massa grattis. Nu kommer John och stör mitt skrivande, så får väl sluta.

Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar