tisdag 10 mars 2009


Sitter i skolan nu och jobba med min redovosning, jag kan det inte så värst bra men orka inte öva in mer, bättre att det får gå som det går. Börja inte förens om över en timme så ska ner och göra min läxa för hästkunskapen som ska vara inne nästa vecka men som kommer ta en jäklans tid att göra. Jag slutar inte förens om 7 timmar, hatar tisdagar eftersom vi gå ända till klockan halv 4 då, efter skolan blir det stan med Sara och Stepanie. Idag har jag också bestämt att jag ska ta tag det där med träningen, kan inte gå runt om ett otränat berg hela livet dock. I helgen ska jag nog också träna innebandy inför 24 timmars, men vet inte än om jag kan vara med eftersom mitt knä bara fucka sig, igår kväll kunde jag knappt gå på det eftersom det gjorde så ont! Nu ska jag ta vara på min sovmorgon och plugga lite.

Ha en bra dag!


Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar