tisdag 10 mars 2009


Sitter nu och kolla på AA, så rörigt men samtidigt så bra! Skolan var helt okej, fick min redovisning gjord men är inte nöjd med den alls, öfan sög ju som vanligt men efter skolan så gick jag på stan med Mikaela, Sara och Stephanie och vi hittade en present till Malin men köpte den inte för ska göra det senare. Sen köpte vi lite fika, väl i kön så kom vi på att vår buss hem skulle åka om 5 minuter så sprang hla vägen och vi hann. Efter springande och lite gång i en massa haglande så åkte jag vill stallet, red och fixade allt. Kvällen har inte varit så händelsefull men ändå fått lite saker fixat som jag borde har gjort för evighetersen. Kollade på den rätte för Gynning samtidigt som jag satt och pratade och skrattade med emma r i telefonen, hugo är världens sötaste! Imorgon slutar jag vid halv 2 sen blir det stallet och sen hem till John. Nu ska jag ducha och packa.


Hugs

Lite en formliga bilder men jag vill ut och tävla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar