tisdag 24 mars 2009


Oj, Evighetersen jag skrev nu men har varit en massa händelse både goda och dåliga må jag säga! Sitter på öfan nu och jag och Annie har varit väldigt aktiva och har inget kvar att göra, eftersom jag är själv på min avdelning idag så hjälper hon mig. Och för tillfället lägger jag mina tankar min kära vän Mikaela som har en stor dag idag, hoppas allt går bra! Jag ta och kortfatta min helg som var, Fredags var det praktik till fem, sen till stallet och så kom Stefeoch Malin och hämtade mig, åkte in till stan och skämdes ut oss innan bio med även Mikaela och Sara. i taket lyser sjärnorna, hade lite bättre förhoppningar men dålig var den gälla fall inte! Sen åkte vi till Steffe och umgicks där en stund sen blev det hemfärd. Lördagen blev det stallet och vid klickan 6 middag hos Malin, underbart god mat och dryck. Sen åkte vi vidare in till steffe för förfest och sen vidare till Hampus, inget umgänge för oss där precis men var inte tråkigt ändå! vidare till fest med malins och steffes bästa mammor, dans och skojigheter sen ner på stan en liten runda sen hem till syster för sömn. Söndagen bestod av stallet, plugg och huvudvärk. Rikigt bra helg med bara en massa umgänge med mina bästa tjejer! Igår var det också en lyckad dag, slutade vid ett, träffade Matilda och planerade inför projekt arbetet lite och sen utvecklingssamatal som varade i 5 minuter och ända kommentaren var at jag var dukitg och ambitös:) Sen till stallet och då släppde vi ut Jacie i en stor hage, så lycklig var hon och jag med! Börja verkligen går mit ljusa tider med henne sen blev det hem för en massa plugg och bråk med viasat. Idag blir det stallet och vara med John, vi hade 20 måndader med varandra igår! och idag vakande jag upp av världens gulligaste sms från honom, glad som helst blev jag men när jag kollade ut genom fönstert blev jag besviken, snö och jag trodde våren var här? fast solen lyser ju nu gälla fall. Nu slutar vi tydligen och uppdatering blir ikväll.


Hugs



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar