onsdag 4 mars 2009

Kärlekstema stog på schmat idag, om männens våld till kvinnor och om kärlek och en massa annat, så en vädligt slapp dag slutade vid klockan 1, gick och fikade med maja, john, jacob och emil, välans trevligt. Efter det åkte jag till stallet, var ute på en ridtur i det sjukt härliga vädret! Åkte därefter hem och har överlag bara tagit det lugnt hela kvällen, pluggade lite för redovisnigen i morgon men blev klar rätt snabbt. Hela veckan har jag typ bara drömmt mig bort om denna dagen, att bara ta det lugnt, inget plugg, inget stress men när jag väl får uppleva så blir jag bara utråkad, så fick ta och städa lite och sånt. Nu sitter jag och myser med Tyson i knäet och pratade nyss med Emma, känns ganska skönt att man inte var med på träningen idag. Helgen är än så länge god planerad fest på fredag, jobb och hjälpa emma på lördagen och söndagen och vara med John. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova! God natt.

Hugs!

Jag bry mig mer än vad jag själv är medveten om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar