måndag 9 mars 2009

Sovmorgon idag så hann jobba en del med min redovisning tills imon. Ävensovmorgon i morgon och på onsdag, inte att på. Efter skolan så blev det stallet red och fixade sen blev det in till terion och var sista idag, ganska skönt att slippa det nu. Har verkligen en bra dag för mig, fick klartecken att jag fick sommarjobbet och ska redan börja jobba lite på lovet. Jag har även kommit på en ide att ha till projektarbete, börja få igång Haida och ja, allt känns rikigt bra måste jag säga. I morgon blir det går på stan med tjejerna för att hitta något till våran gulliga Malin i efterskotts födelsedagspresent. Ikväll har jag suttit och skrivit klart min redovisning och varit med John. Nu ska vi snart kolla på film sen blir det nog sömn för börja bli lite plömsig.

Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar