söndag 8 mars 2009

Då var helgen slut, den har varit bra fast bestått av några nedsamheter men det har jag bara mig själv och mitt envisa inre att skylla. Fredags blev det umgänge med tjejerna och hos Alexander, ingen höjdare där precis! Lördagen blev det jobb i 12 timmar i Sickinge, väldigt kul och kändes inte alls som så många timmar! Kvällen bestod bara av sömn sen. Idag blev det också en runda till Sickinge men inget jobbande utan hejade på Ljungbyborna. Amanda och Matilda, grattis till er och speciellt till Amanda som fyller 19 år idag! Är ganska glad över att Haida bara bli bättre och bättre. Satt och kollade i genom lite filmer från träningar och tävlingar på videokamran och jag vill träna och tävla, this sucks! Ikväll har det blivit gossip girl och annat kollande. Är ganska stolt eftersom jag sa ifrån mitt envisa inre. Jag ska ändra mig, och det är inte tomma ord utan ärliga.
Till sist, jag skäms över att vara svenska, Snälla, snälla? kom igen!
Dusch, Beck, telefon, sömn- God natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar