måndag 13 april 2009




Då var påsken över och inte redigt kännt som det änns har varit men det är ju ingen speciellt med det ändå, ur min synvinkel. Gälla fall så festade jag i lördags med Stephanie, Sara, Astrid, Katha och jille. Blev någon fest och sen hos min syster, träffade massa efterlängtat folk på staden. Gådagen bestod av grillning och stallet, och sen med John på släktkalas där man fick se en överraskande nyhet. Idag har dagen bara runit i väg, varit med John sen haft städning i stallet som höll lite över fyra timmar, plus och jag ducshade Haida, fast det var mest jag som blev blöt eftersom hon inte är så sammanbetsvillig. Väl hemma blev det lite mat och firade Dino som fyllde hela 3 år idag! Sen inte så mycket, kört bil, tvtittande och pratat i telefon. I morgon blir det stan med Stephanie och Sara, senare på kvällen blir det kanske att umgås med Malin.


Hugs!

Nyblivna3 åringen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar