tisdag 14 april 2009

Dagen började med en joggingrunda vid 9 tiden. Därefter dusch och frukost. Sen åkte jag ner till Lagan, tog bussen till stan och möte upp Sara och Stephanie. Blev lite koll på stan som tog drygt 5 minuter, vilket resultera hur tråkig vår stad är! Gick till Roddys och myste i solen med en smothie. Träffade även Malin en runda. Sen åkte jag till stallet, mysde massa med fina favorit får! Sen åkte jag hem. Ikväll blir det att umgås med Malin och Sara med vad vi ska göra än är ganska klart. I morgon blir det grillning och då kommer även Mikaela vara med som kommer hem ikväll, känns som enigheter sen jag såg henne fast det bara var mindre än en vecka sen. Nu blir det lite simpsons och sen hem till Malin.


Hugs!









Min favoritplutt Mio


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar