söndag 19 april 2009

Usch måndag, vilket betyder skola. Lördagen bestod av stallet, sen jobbade i Sickinge ngn timme efter det cyklade jag ner till syster, dusch och lite fix sen åkte vi upp till Sickinge igen för att kolla på hingsvisningen. Och där såg man ju så grymt snygga hästar, blev lite in love i vissa av dem. Efter en njutning för ögonen såg gick jag och emma r ner till Saras buss där vi skulle grilla. Det var kallt och blåsigt som bara den, efter ett väldans slitande så fick vi igång grillen dock blev korvarna helt brända och äckliga så blev inte mycket till mat men umgänget var trevligt. Sen kom några hästpojkar och höll oss sällskap, därefter åkte vi in till stan till Madde. Satt och umgicks ett tag och därefter så gick vi ner på stan, de andra ner på stan och jag hem till syster och satt mig och kollade på Världscupen i hoppning, Helena Lundbäck kom 5, och klart så vann Meridith, hon och Shutterfly är verkligen oslagbara!. Sen kom mamma och hämtade mig. Blev tidigt uppstigning på söndagen, åkte till stallet, red och fixade. Sen åkte jag till Sickinge för att jobba. Umgicks med Emma ett tag innan efter hennes försvinnade under lördags natten haha. Jag har hittat min drömhäst gälla fall, såg den i lördags och söndags och den är helt obeskrivlig vacker men eftersom jag inte är rik kommer jag aldrig komma i närheten av en sån häst, så trist. I bland är livet faktiskt ganska orättvisst. Efter jag hade jobbat klart så åkte jag till stallet en sväng till, sen hem för att grilla med mor och far. Efter det var jag ute och gick en lång runda, sen tvtittande med gossipgirl och varn vetaren eller hur det stavas ha! Får väl ändå avsluta det som en rikgit bra helg. Nu ska jag fortsätta vara aktiv på min lektion, ha det bra!

Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar