onsdag 22 april 2009

Redan onsdag och i morgon är det torsdag, helt sjukt vad dagarna bara rinner iväg. Men gälla vad bestod gådagens kväll av träning och John. Idag har det varit skola, ganska slappt för hade rast i lite över 2 timmar så tyvärr var ja,mikaela och annie och åt thai mat, gott som tusan! Efter det blev det en lektion till sen slutade vi. Orkade inte åka upp till Sickinge, så åkte till sallet i stallet och spenderade nästan 4 timmar där och ändå fick jag inte något vettigt gjort. Haida var gälla fall jätte fin när vi red idag och i morgon ska jag börja jogga igång henne, finally! Efter stallet kom jag hem, bytte om och stack ut och sprang. Sen har den beståt av städ och tv. Nu ska jag snart sova och drömma mig bort.
Hitta på något skoj till helgen girls? :)
Hugs

Den känns som allt går mot ljusa tider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar