torsdag 16 april 2009

Tydligen har det varit någon uppdatering på blogspot idag eftersom den inte har funkat under dagen. Detta lovet har gått så fasligt snabbt, en vecka sen vi fick lov nu och snart är det snart. Men gälla fall så började dagen med en rask promonad vid 9 tiden, sen dusch och frukost. Sen åkte jag till stallet där jag i stort sätt har spenderat hela min dag, städat och skrubbat och ridit :) så underbart att börja igen, äen om hon stack med mig två gånger så kan jag inget annat än att le. Gjort upp en plnaering som jag själv är nöjd med som jag och Haida ska följa nu så jag hinner träna upp henne på bästa sätt. Efter stallet åkte jag hem åt mat, kollade lite på tv och tog det lugnt. Sen tränade jag drygt en timme. Och i stort sätt har inget mer hänt. Fundera på att bädda ner mig i sängen snart för ska upp tidigt i morgon eftersom jag har utsläpp och sen ska jag jobba i Sickinge, där tävlingar ska hållas, massa från Ljungby ska vara med så dem önskar vi en massa lycka till! Igår när jag precis hade somnat så blir jag så klart väck av att telefonen ringer, då är det John som stör, fast med ett bra störande. Och efter det var det ganska svårt att hitta tillbaka till sömnen och ikväll kommer der blir ännu svårare då ja inte alls är van vid att gå och lägga mig så tidigt. Nu blir det lite tv sen sömn. God natt


Hugs!

Big love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar