tisdag 21 april 2009

Nu kan jag uppdatera gådagen, trött och lite irreterad igår över att jag hittade en hemsida som hade utförsäljning på alla hästsakerna och klart så var allt slut, inget flyt alls ju! men men. HAde rast på nästan 2 timmar igår så var ute och gick nästan 6 kilometer i kronoskogen, rikigt härligt förutom att jag fick sår på min tå så det blödde en massa. men gälla fall så slutade vvi id halv 1 igår, jag och Mikaela gick ner på stan och åt glass och händelsevis så satt fru bär "cheferna" och hade interjuver med de nya jobbarn, tänka sig att för ett år sedan satt jag där och jag är måttligt glad att jag inte ska jobba där en sommar till. Jag tog 2 bussen hem, gick till stallet fixade och red. Haida gick så sjukt bra, visst hon var lite pigg och stegrade och tjafsade lite men annars very good! Hoppas det håller i sig nu. Syster kom sen till stallet, vi var ute och gick med Jackie. Sen blev det hemfärd, då blev det mat och sen bytte jag och gav mig ut och cyklade drygt 1 mil. Sen blev det mest lugnt på kvällen. Idag blir det stallet, ut och springa och umgås med John.

Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar