fredag 17 april 2009

Jag är helt galet trött men dagen har varit så bra! Blev uppstigning vid kvart i 7, frukost sen åkte jag till stallet för att ha utläppet. Började jobba vid 9 så tog cyklen och cyklade in, rikigt härligt! Det var kul som vanligt att jobba, kollar på massa fina hästar. Efter at jag hade jobbat klart umgicks jag med Amanda, Emma och Johanna ett tag, snackde och kollade hästar. Sen cyklade jag och Johanna genesamt till Lagan då hon också hade cyklat idag, mycket trevligt förutom att det låg ett dött rådjur i ett dike, jag blir så trött på folk som inte kan rappotera in om man kört på ett djur, ne istället låter vi det ruttna där, Idioter! Gälla fall så kom jag till stallet, hade både Haida och Jackie idag så var en del att fixa och bäst av allt så var jag ute och red, så skönt med solen och allt. Sen åkte jag hem, pappa hade köpt hem Thaimat, goodie. Sen blev det en promonad på några kilometer sen ett bad och film. Så är jädrans bra dag, i morgon blir det stallet, jobba i Sickinge och grilla med hästjejerna! Så nu ska jag säga hejdå till denna dagen och krympa ner i sängen. Good night
He´s no good for you, and you now it!


Hugs

Old brown long hair, miss it?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar