onsdag 15 april 2009

Dagen har verkligen bara sprungit iväg idag. Efter stallet möte jag Sara och Steffe i Lagan, så gick vi och handlade lite food sen åkte jag och hämtade Jennie, därefter till Sara och så började grilla. Vansinigt gott var det, som grillat alltid är! Efter vi hade ätit satt vi ute och åt glass i det halv fina vädret. Vi umgicks och snackade en del, sen åkte jag, Jennie och Sara till stallet för att släppa in hästarna och lite mer fix. Fick höra härliga kommentarer från Åse idag på Haida och alltid blir man lika glad för sånt! Sen åke jag hem för lite umgänge med stalltjejerna, bytte om och stack ut och sprang en runda, lite övrig träning sen ducsh och tvtittande. Nu ska jag krypa ner mig i sängen för att kolla lite till tv, vill bara att det ska bli tordag eftersom jag kommer får börja rida igång Haida då, finally, känns som årtal jag red nu pch jag hoppas allt går bra nu så att vi kan komma igång för jag saknar tränadet och tävlnadet enormt mycket! Göran och Birgitta åkte till Grekland idag och kommer tillbringa drygt 2 månader där, så blir många tidiga morgonar och kvällar i stallet. God natt!

Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar