lördag 9 maj 2009

Allt känns lite overkligt bra

Just så kan man förklara min livssituation. Allt känns bara så bra, fler saker kommer upp som bara blir bättre och bättre och jag hoppas verkligen inte på en vändning :)

Gårdagen var rikigt bra, förfest hem hos Emma ramus men hästtjejerma och sen ner på stan för att åka karusell. Så jävla kul, finns nog inget som kan slå det, skulle kunna göra sånt varje dag Även om det blev lite tråkigheter i slutet kan jag bara sammanfatta kvällen som riktigt bra! 2 underbara erbjudande fick jag denna kväll som man verkligen inte kan tacka nej till. Känns som sommaren kommer bli galet bra. Idag har det varit stallet, skoning på min plutt och var ute och red en lång runda. Några av mina fina vänner kom och hälsade på. Övrigt så drog jag ut min kropp och stack ut och sprang, blev redan trött efter lite mer än 1 kilometer haha, det var drygt 2 veckor sen jag sprang sist men tror att min trötthet berodde på gårdagens alckohol. Sen har det varit tvtittande på robinssons och hästhoppning. Rolf-Göran fick ett tidsfel, ett! hade han inte fått det hade han vunnit, retligt också eftersom det bara gällde ett galoppsprång men väldigt bra runda verkligen. Nu höjs han på världsrankningen, bra roffe! Nu ska jag städa mitt rum, kolla på en film, ringa älskling och sen sova eftersom klockan kommer ringa kvarit i 7 imorgon eftersom jag har utsläppet. Bilder från gårdagen kommer i morgon


Hugs

Jag kan inte sätta ord på plast av min glädje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar