onsdag 6 maj 2009


Denna kväll har bara plugg stått på schemat, ganska trist men ändå sista provet för terminen nu och det är i praktiskt marknadsföring så den slutar nu så måste får mvg på detta provet så jag kan få det i slutbetyg:) men tror det kommer gå ganska bra. Övrig så var skolan helt okej, nu när jag tänker på det vet jag inte änns vad jag har gjort haha men hade ett prov gälla fall i info & layout som kändes att det gick bra men ska ju inte alltid helle lita på känslan men. Det är verkligen mycket i skolan, speciellt grupparbete, har två stycken som både ska vara inne näst näst vecka och vi har ine kommit särskilt lång men men det löser sig alltid. En annan underbart rolig och bra dag som har hänt idag är att jag galopperade Haida idag och måste bara säga, vilken känsla, verkligen helt undrbart och hon gick så fint också, stolt är jag. Sara och Mikaela kom och hälsade på mig en stund alltid lika trevligt. En sak som inte är lika rolig är att Jackie är skadad tror vi, hon bete sig annorlunda och halt på morgonen men inte övrigt under dagen, ganska lustig men ska ringa vetrinär i morgon och se. Nu ska jag sätta mig och glo in i boken och plugga sen ringa John, sen dusch och sömn.


Hugs




Jag tror att jag börja tappa tycke om dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar