tisdag 26 maj 2009

Klant Julia

Idag skulle fackuppsatsen vara inne, jag hade gjort klart allt sagt uppe till halv 12 med den skiten men gälla fall så skickade jag det till min mail för att ge det idag men klart så hade jag skickat fel, så typiskt men men det lösta sig gälla fall. Fick även reda på våra betyg i hästkunskapen, och dem chockande mig må jag säga, trodde inte änns i närheten jag skule få så bra men skenet bedra :)

Nu slutar vi om 10 minuter fast ska egentligen ner på stan och ställa lite frågor men palla verkligen inte det idag, så får blir någon annan dag i veckan. Nu har jag äntligen fått en praktik plats, på ljungbykommun som även erbjöd mig sommarjobb men som jag tyvärr fick tacka nej till eftersom jag redan ha. Nu efter skolan blir det gå till syster, så ska vi ner på stan och köpa morsdags present till mamma. Sen blir det stallet även inkörning till Sickinge med Haida idag. Kvällen kommer består av plugg

Solen lyser och alla ler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar