tisdag 12 maj 2009

Good stuffs

Då har hela helgen runnit iväg och det är redan tisdag. Kan ju bara sammanfatta den rikitgt bra. Söndagen var det bara chill och engnade 8 timamr i stallet. Sen blev plugg, träning och sömn. Måndagen var det skola. Hade frilufsdag, roligare än jag trodde gälla fall. Paddla kanot var bästa gälla fall, även om vi först fick en söndrig båt men kul som ändå :) Efter skolan blev det åka upp till mcdonalds med Sara och Mikaela, åt underbart god glass sen blev det stallet. Vid halv 7 tiden kom pappa och hämtade mig, blev hem för mat och sen kom John. Vi tog det lugnt, kollade på tv och myste. Sen blev det sömn. Dagen började med utsläppet idag, sen åka bussen in till staden med mikaela för att gå till skolan. Sitter på öfa lektionen nu, och det är segt som bara den. Midre än 1 och en halv timme nu, Great! i morgon blir det bättre gälla fall för då kommer jag sluta vid 12 tiden för att åka till Värnamo och kola på träningar. Och på tordag kommer nog jag vara med på träning :) som jag har längtat! Ne nu ska jag fortsätta har tråkigt på lektionen, ska nog sätta mig hos mikaela för att hitta en datorn til mig.

Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar