söndag 24 maj 2009

Trött på skitsnack och lögner

Det är redan söndag, dagarna har bara runnit iväg och har varit galet skönt med extra lång helg. Tiden har spenderats i stallet för det mesta. Tordagskvällen var jag med Emma och syster, hade myskväll, lagade mat och kollade på bonde söker fru. Innan dess så åkte vi runt i hela Ljungby för att hitta var Emma skulle hämta ut sin bil, vi fick kartor och allt men var helt omöjligt så fick ge upp den ien med at hitta den. Fredagen satt hade planerats att vara hemma men drog istället till Alle j där några grabbar var. Där har vi några som får mig att skratta vilket behövdes efter omständigheterna, rikigt trevlig kväll. Lördagen så var det stallet, även umgicks jag en del med Sara. Sen på kvällen var jag med John, vi lagade mat och hade det bara allmät mysigt. Hade hela huset för oss själv då mamma och pappa var på fest.

Idag tänkte jag att jag skulle sovit ut, då jag har gått upp halv 7 varje morgon. Men icke för vid 9 ringer Johns chef och säger att han ska jobba och det var omöjligt att somna om efter att han hade åkte. Så blev att cykla ner till stallet, hade lite städning och sånt. Sen hoppade jag med haida idag, det är så jädrans kul att vara igång igen så det går inte att beskriva. Hon var kanon duktig gälla fall. Efter det blev det massa pyssel med henne. Vid 6 tiden tog jag min cyklen och cyklade hem. Kollade på gossip girl och åt god mat. Nu sitter jag och plugga. I morgon är det skola igen, känns ganska segt men måndagarna är slappa efter som det bara är 2 lektioner och slutar klockan 1. Nu ska jag snart ut och gå, sen dusch och sömn.

Vi håller ihop i vått och torrt, I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar