måndag 25 maj 2009

Underbar väder

Idag har varit en sån där dag då alla männsikor bara verka så glada och jag är helt beslutsam att det beror på vädret. Jag sprang 2 km på 9.08 idag, var en helt okej tid men ska göra det nästa vecka igen för känner ända att jag vill ha nogerlunda bättre tid. Efter skolan blev stallet, som alltid får mig på bästa humör. Träffade theres lite, som även fyller år idag, grattis till henne! När jag skulle ut och rida blir jag och Haida förföljda av en ko, som Haida självklart var livrädd för och även jag lite. Så blev att ringa runt folk och fråga vems denna lilla ko va, men då dök det upp 5 till. Det kom någon och hämtade dem sedan men inte ens han visst vems dem var litet mysterium. I stort sett har jag inte gjort så mycket kom hem vid 7 från stallet, satt mig och åt jordgubbar med mamma, världens godaste jorgubbar också och nu böra jag faktsit sakna mitt gamla jobb och vräcl i mig jordgubbar. Efter jag och mamma mumsat i oss blev det plugg vilket har stått på schemat hela kvällen, tog en promonad men sen vidare till pluggandet. Men nu är jag äntligen klar och ska hoppa in i duschen sen sova men innan det blir det ringa John

1 kommentar: