torsdag 7 maj 2009

Vaknade upp med världens magvärk idag, kunde knappt resa på mig så ont det gjorde. Så blev att knarka på mig massa värktabletter och sen gå och lägga sig igen. Jag vaknade runt 10 snåret och kände mig nogerlunda bättre men kändes av fortfarande så blev vila och film. Vid 11 tiden så kändes värken knappt av alls så tänkte åka till skolan för ville ju skriva mitt prov eftersom jag kunde det så bra men började redan vid 20 i tolv så blev tajt med tid, så åkte till stallet istället och fixade. Sen in till Sickinge, och under den färden blev jag så idiotförklarad av en kille, så pinsamt var det och allt för komplicerat att skriva här, men kul var det! Åkte upp till träningen då vi skulle ha longering, fick ha Pixie som var riktigt jobbig att hantera men inte så konstig när hon vr så ung och inte alls van vid longering. Men övrigt gick det bra. Sen åkte jag till stallet igen och red. Idag var hon inte alls så underbart fin som hon bruka utan helt galen, stack med mig flera gånger och bara tjurade, man kan inte annat än att skratta åt henne. Sen blev det hem, slänga snabbt i mig lite mat och byta om. Sen åkte jag till John. Vi gjorde massa tester om vi hängde med i kändisvärlden och medel var vi, fast jag hade gälla fall mer kunskap än John:) haha. Sen kollade i på film och hockey. Sen kom mamma och hämtade mig och så körde jag hem. Väl hemma blev det städa rummet och packa tills i morgon. Så nu ska jag försöka få tag på vilsna Emma och sen dusch och sömn. Praktik i morgon.

Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar