måndag 4 maj 2009

Livet bara rinner iväg och jag har missat helt att uppdatera. Gälla fall så har denna helgen varit lång och riktigt härlig. Tordagen blev det lite impuls, då jag emma rasmus, amanda, sandra och annie åkte till Jönköping. Rikigt rologt måste jag säga massa skratt och en del shopping. Kvällen blev det umgänge med Emma och Amanda, drog till oddan som stod för fest men var kanske inte helt lyckad men trevligt sällskakp gälla fall. I bland är det bara rikigt skönt att vara nykter! Mina favoriter kom även en liten runda. Sen blev det hem för en massa sömn. fredagen blev det uppstigning vid klockan 7, värk i hela kroppen av trötthet men hästarma behövde ju komma ut så. Var i stallet, fixade, städade och red. Kom hem vid 1 tiden, skulle in och kolla på måndashoppningen men blev inte så eftersom tiden rann iväg. Åkte hem, blev lite sol sen fix inför kvällen. Då det stod för 18 års fest. Åkte sen till kim, blev mer fix och sen till Jille där det stod för förfest. Riktig kul med en massa skratt med sköna männsikor. Skulle nog kunnat suttit där hela kvällen. Men drog ner sen till Terazza. Med massa dans. En väldigt lyckad kväll. Ganska mycket alkohol men det behövs ju ocså ibland. Hemfärd blev vid litw efter 2 tiden. Lördagen bestod bara av sömn, solning, grillning och stallet. Grymt skönt! Söndagen ringde klockan vid halv 7 lika trött då, men åkte till stallet för utsläpp och sen in till Sickinge för att hjälpa till på 3 årstestet. Så fina hästar var det, kommer även att närvara där med Jackie nästa år:)

Nu är det skola, hade ingen första lektion, sen har jag glömt mina gympakläder för mamma det smarthuvudet kom in 15 minuter och sa jag fick åka buss innan den gick, så en massa stress blev det me jag hann gälla fall. Så ganska onödig skoldag må jag säga kudne lika väl varit hemma och sovit. idag blir det stallet och förhoppningsviss träffa John för saknar han en massa .
Bilder från i lördags kommer ikväll.

Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar